Monday, September 8, 2014

MYMI WONDER SLIMMING PATCH (BELLY & LOW BODY)

 Assalamualaikum uolss..

Ada ke yg kenal sape2 yg tengah pening nak cari produk2 yg blh kuruskan badan?

 or uolss yg baca ni yg tgh cari jln penyelesaian kpd masalah negara itu?

Haishhhh..tipu la kalo kate xde kan?
Pendek kata..sebut jela kat mane pon..brp harga nye pon..pompuan ni sanggup berhabis sbb nak cantik...

Padahal xde hasil pun..plg menakutkan kesan masa panjang yg kita x sedar..

Tp kita ni org pompuan tau nak senang je kan..


org dah kata..exercise la..diet la..huh, xde maknenye la kan sbb mmg jenis x disiplin..

nak kurus tp malas..
same la kite ni..kuikuikui
ok xpe..ni iolss ada 1 produk nak kenalkan dgn uolss yg cantik jelita tp rajin "menabung" (simpan lemak bkn duit)


x pyh susah2 nak sapu losyen..losyen panas la..sejuk la..suam2 kuku kambing gurun la..



x pyh susah2 nk tahan mkn..diet melampau..kurus x dpt...sakit lak kite dbuatnye kan..



x pyh gak nk susah2 telan pil2 kurus yg ntah selamat ke x dlm bdn kita..



ok produk ni hanya tampal je kat perut or peha kita...selama 8 jam..


sukati la nk tampal bila masa pon..time nak tido ke..time nak g keje ke..


senang kan?


Jgn jeles uolss..iolss pun blh jd testimoni hokey..

haa caye x??? 

pRoduk korea ni uolsss..

tgk la org korea cmne kan..selim melim gitew..




harga? tak mahal pon..

1 box ada 5 pcs cuma RM25 je..

borong terus 10 boxes ke atas...
kite bagi harga manje2 gitu RM15/box..



haaa kalo berminat blh sms / whatsapp iolss kat 0126226156





Berminat? sila SMS / Whatsapp 0126226156
Cara2 buat payment? Klik Sini
Nak order? Klik Sini

0 comments:

Post a Comment

Google analytic

 
Annything Shoppe..Your 1 Stop Shopping Castle Copyright © 2014 Design by Cik Rose Cute Terima Kasih