Monday, February 2, 2015

CANTIK JELITA DENGAN ALIA DANIA

ALIA DANIA..

Ingatkan nama org rupa2nya nama produk penjagaan kulit.
Sebenarnya N pun baru je tahu pasal produk ni..bila borak2 dgn kak Liza dari bhgn marketing (agaknye la) baru tahu produk ni da 4 tahun berada di pasaran!


Melihat pada testimoni2 yg ada pun dah boleh meyakinkan yg produk ni setanding dgn produk skincare terbaik. 
Dan tambah yakin bila ada kelulusan KKM & sah halal oleh JAKIM. 
Maknanya selamat & suci lah digunakan..
TAK PEDIH>>TAK MENGELUPAS>>TAK PERIT

OK la tak payah nak membebel sgt..
so now..jom N citer apa ada pada ALIA DANIA ni..
Set penjagaan ALIA DANIA ni ada 2 kategori yg terdiri drpd 
SET PERCUBAAN dan SET LENGKAP


SET LENGKAP MENGANDUNGI:

  1. SABUN PENCERAH & PELEMBAP AD (50 GRAM) - RM15 SM / RM19 SS
  2. SPECIAL CREAM AD (5 GRAM)                            - RM40 SM / RM44 SS
  3. TONER PENYEGAR AD (50 ML)                           - RM20 SM / RM24 SS
  4. SUNBLOCK SPF 18 AD (5 GRAM)                         - RM35 SM / RM39 SS
  5. VOGUE CREAM AD (5 GRAM)                              - RM45 SM / RM49 SS

Sabun alia dania 

  • mengandungi debu gunung berapi,minyak zaitun dan tanah liat.
  • bertindak sebagai agen pembersih yang mampu membekalkan kelembapan pada kulit 
  • mengawal pengeluaran minyak berlebihan pada wajah.
  • menghilangkan bintik-bintik hitam dan parut pada wajah.
 Vogue Cream

fungsinya sangat berkesan untuk menghilangkan jeragat pada wajah.


 

Special Cream 
  •  tidak akan mengelupaskan kulit
  • digunakan pada waktu malam dan ia sangat berbeza berbanding krim malam yang lain.
  • dihasilkan daripada campuran ekstrak serbuk mutiara yang bertindak sebagai agen pencerah.
  • kaya dengan stem cell apple,minyak argan,gamat dan juga aloevera.
  • Kesemua bahan ini mampu menjadikan kulit halus gebu, dan berseri-seri.
 Toner alia dania 


  • mengandungi ekstrak bunga mawar,aloe vera dan bebas dari alkohol.
  • Mempunyai Bau yang sangat harum dan boleh disapu terus ke wajah menggunakan kapas
  • Bertindak menutup liang roma yang terbuka,melembutkan sel-sel kulit mati dan membersihkan liang roma yang tersumbat.


 Sunblock Spf 18

  • sangat lembut Dan tidak melekit.
  • Ia dihasilkan dari gabungan tumbuh-tumbuhan semulajadi seperti beras merah,minyak zaitun,teh hijau dan herba taraxaci iaitu sejenis herba yang didatangkan dari korea.
  • kesemua bahan  mempunyai fungsi yang tersendiri dan telah diadun menggunakan teknologi terkini.
  • Selain bertindak sebagai pelindung wajah dari sinaran UVA dan UVB,ia juga mampu membekalkan kelembapan kulit sepanjang hari.
  • Ia sangat mudah meresap kedalam kulit apabila disapu pada wajah dan juga mampu mengawal pengeluaran minyak yang berlebihan apabila kulit terdedah kepada cahaya matahari.

CARA-CARA PEMAKAIAN ALIA DANIA SKINCARE


TESTIMONI? MESTI NAK TAU KAN BETUL KE PRODUK NI BERKESAN KE TAK..X TUNJUK GAMBAR NTI KATA TIPU..HEHEH












TRIAL PACK AD (SET PERCUBAAN AD)

1) Mengandungi 2 jenis produk iaitu - 
  • Sabun Pencerah dan Pelembap AD
  • Special Cream
2) Harga : RM55 SM / RM63 SS

3) Sangat bagus digunakan bagi mereka yang mempunyai :
  • Berminyak
  • Berjerawat
  • Mencerahkan dan menjadikan kulit wajah lebih halus dan lebih gebu
  • Kulit wajah akan nampak cantik normal
  • TIADA PENGELUPASAN, TIDAK PEDIH DAN TIDAK PERIT

SET LENGKAP / COMPLETE SET AD

1) Mengandungi 5 jenis produk didalamnya iaitu:
  • Sabun Pencerah & Pelembap AD
  • Special Cream AD
  • Sunblock SPF 18 AD
  • Vogue Cream AD
  • Toner Penyegar AD
2) Harga : RM155 SM / RM175 SS

3) Sangat bagus digunakan bagi mereka yang mempunyai masalah kulit:
  • Berminyak, tidak bermaya, kusam
  • Jerawat batu, jerawat pasir, parut lekuk jerawat lama boleh hilang
  • Jeragat lama yang sukar untuk pudar
  • Tona warna kulit tak sekata, tompokan hitam, kemerahan sebab sunburn
  • Mencerahkan dan menjadikan kulit wajah lebih halus dan lebih gebu
  • kulit wajah akan lebih nampak cantik normal
  • TIADA PENGELUPASAN, TIDAK PEDIH DAN TIDAK PERIT

BERMINAT??? TAK SABAR NAK CANTIK??? HEHEH...

CUMA PERLU SMS/WHATSAPP ANN DI 0126226156

TAIP " NAK CANTIK" KE 0126226156

           

0 comments:

Post a Comment

Google analytic

 
Annything Shoppe..Your 1 Stop Shopping Castle Copyright © 2014 Design by Cik Rose Cute Terima Kasih